lørdag den 5. januar 2013

I min verden


Vidunderlige uger hvor jeg bare forsvandt.

Jeg har i de sidste 3 uger, været i mit kreative hjørne.

Jeg har idag fået lavet disse søde sutsko, som jeg er SÅ vild med, De vil ligge til pynt derhjemme indtil jeg forhåbentligt får mig en lille pige (Ønsketænkning, er dog ikke gravid).




















Da jeg så blev færdig, fik jeg malet en lille reol og fik det pyntet op med lidt dekorationspapir, Jeg skal dog øve mig lidt mere, men den er nu sød : 






















Ellers har jeg fået mine dage til at lave hæklede blomster til min svigermor.

I det mindste fik jeg brugt et par garnrester, men der er dog stadigvæk mange tilbage :D
Jeg har fulgt en opskrift som hun henviste mig til, den var dog på engelsk, men jeg fandt samme opskrift Her fra Garnstudio, og det fungerede helt fint.

Jeg fik lovet migselv at jeg skulle lave noget til migselv og lavede en fin hue og hals dise til mig selv, jeg fik nogle garn fra en veninde som tak for hjælp.
Og se nu hvor fint det blev (opskriften kommer på senere :


1 kommentar:

  1. Ih de er altså for skænne de hæklede blomster :-) Har du evt et link hvor jeg kan se en opskrift - helt en der passer til en hækle klovn ;-)

    SvarSlet