lørdag den 15. december 2012

Kaos og frierier




Kaos, frierier og tidsmangel .. 

Sneen faldt i Aalborg så sent som for 2 uger siden.
Det er blevet groft udnyttet af min samlever (nu forlovede). Han var , den 11.12.2012, stået op klokken 5 om morgen, for at tage ud til vores have, trampede bogstaverne i sneen, og kom fyrfadslys i dem.
Da han blev færdig hentede han mig og sagde han havde noget at vise, jeg kigger ud af vinduet og ser det. Og selvfølgelig sagde jeg da straks ja. Forlovelses dagen, blev fejret med kinesisk mad. 

Jeg har været under stort tidspress her på det sidste, hvor jeg frivilligt skulle være en bisidder for en af mine veninders bekendte.

jeg har dog haft tid til at strikke svigermors julegave (en hun har ønsket sig).
Det er en fin lille hue, med grønlandske motiver og i postkasse rød :)
Jeg håber ikke at hun kommer til at se blog indlægget.
Men hvis det sker, vidste hun jo allerede hvilke motiver der skulle være og trøste mig selv med at hun lurede herinde :P






Jeg har dog også strikket en fin lille hue til min venindes lille pige, samme motiv som den foroven.
Alle mine grønlandske veninder med døtre står nu i kø for at få fat i den søde lille hue ;)

















Og i det mindste fik jeg nået at lavet lidt juledekoration, som jeg virkelig er så glad for, i år har jeg valgt at det skal være glintrende tema til dekorationen , det frisker lidt op her hjemme


Drengens pakkekalender blev hængt op, men alle pakkerne blev åbnet allerede 1. december, den lille dreng kunne ikke stå for pakkerne :D heheh

Jeg har så nu valgt at slappe lidt af i juleferien og tænke på at starte et helt nyt kapitel fra januar af :)

Kan i alle have en rigtig god weekend.

























2 kommentarer:

  1. Gratulerer! Det var et oppfinnsomt frieri! Her i Norge kunne man lage frieri i snøen flere måneder i strekk om noen hadde hatt fantasi til å gjøre det.. Det sner og det sner! Riktig god jul til deg:-) HIlsen Siri

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Siri.
      Ja i er heldige i norge, jeg er også vant til meget sne, nu da jeg er fra grønland, så det er dejligt at få set lidt sne her i danmark :)

      Du må også have en rigtig god jul :)

      Slet