fredag den 9. november 2012

Tid er penge. ...

Jeg vil beklage den manglende blog-aktivitet.
Jeg har i den seneste tid, haft tidsmangel på visse ting. Hvilket har haft den konsekvens at jeg FØRST nu er færdig med min fine trøje (som desværre er for lille), her er den så :


Opskriften findes  Her
Trods min stores tidspres, valgte jeg at tage på weekend ophold, hos en veninde, i Aarhus.
Vi fik lavet noget brunch hjemme i stedet for at gå ud. Når man tænker over det synes jeg selv at det her var hyggeligt :

Desværre var Toni (min søn), ikke så glad for opholdet, idet han savnede sin far. Så han tilbragte det meste af weekenden i værelset og på sengen, hvor han lå og ikke vil have os andre til at komme ind :

Hver dagen kom så over mig. Og selvom min gruppe og jeg havde meget pres på, fik vi da tid til at snakke om et lille etikette, der var blevet klistret fast på universitets vinduer:
 

Det gav i hvert fald en anledning til diskussion om, hvad der ligner kaffe og the, som ikke måtte smides ud af vinduerne. Vi kom til den konklusion, at vi ikke måtte få bordet til at ligne kaffe/the og smide den ud.
Når spøgeriet er lagt til side, vil jeg sige at denne uge har været præget af travlthed. Denne weekend  og den følgende uge har jeg tænkt mig at administrere min tid noget bedre. Man har vel lov og passe godt på sigselv, nu om dage :) 

4 kommentarer:

  1. Det er da øv at blusen er for lille, eller flot arbejde, må jeg sige
    Stine:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt øv, jeg overvejer at købe garn, men denne gang med alpaca også lave en ny :D

      Slet
  2. Er vild med trøjen ven - træls den er for lille :-( Hvilken størrelse er den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tak skal du have. Ja det er lidt træls, men overvejer at lave en større, evt størrelse medium :D
      Det er en størrelse small :)

      Slet