lørdag den 6. oktober 2012

Julen varer længe . . . .(Ikke engang startet endnu)

Nissehumør. 

Opskrifter på strikkede nissedukker, er begyndt med at dukke op i butikker.
Fik købt et stk. i fakta.

Jeg kunne simpelthen ikke lade vær med at købe pakken med nisse opskriften og garnet i fakta.
Glæder mig allerede som et lille barn til at komme i gang. Faktisk overvejer jeg at lige så stille begynde med at strikke og hækle julenisser, til vores lille stue. Jeg har tænkt mig at ,  jeg i år, vi købe den slags pakker og så selv begynde med at strikke små nisser "selv" fra næste år af. Overvejer at hvis jeg starter tidligt, så kunne jeg måske i realiteten også lave nogle små nisser, som man evt.kunne give som advents gaver til sine kære <3

Strikkede julenisser minder da også om mit dejlige hjem, hos nogle kære jeg har. Min Papmor lavede faktisk nogle stykker, og dem kunne man bare ikke lade være med at beundre. Nu er det vel min tur til at lave mine egne :)

Adskillige  veninder har jo børn nu, det kunne måske tænkes at få strikket og hæklet MÅSKE nogle dyr, med evt. nissehue på ;) 

Vil dog ikke begynde  med NOGET som helst jule pjat, før 1.11.2012 ;)
Må hellere finde på noget andet jeg  kan distrahere mig selv med. Og derfor surfer jeg nu rund inde på http://www.garnstudio.com/ for at finde en sød bluse jeg kan strikke til mig selv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar