onsdag den 17. oktober 2012

En byrde at BÆRE



Er For tiden igang med at strikke en bluse, med bære stykke. Ærmerne er jeg  godt igang med nu.
Problemet er bare, at jeg ALDRIG har strikket en bluse med bærestykke :S 
 - Så jeg sidder her og prøver på at tage mig sammen til at skulle springe ud i det med bærestykket. 
Har da hørt at det ikke skulle være SÅ svært :D 




Men ja, kun ærmerne, bærestykket og halsen mangles, så er den klar. 
Har her på det sidste haft travlt med skolen, så min lille familie har været fuldkommen forsømt. 
Nu varer det jo heller ikke ret længe før vi skal få afleveret vores opgave (hvis man ser   2mdr som kort tid). 
I det mindste "rører" jeg ved blusen mindst engang om dagen ;)

4 kommentarer:

  1. Alt er enkelt når man kan det.. Jeg er enig; det er ikke så vanskelig, men det er fint å ha noen som kan vise hvis man ikke forstår å lese oppskriften. Lykke til! Hilsen Siri:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rigtigt at man godt kunne bruge nogen der kunne vise mig det.
      Men ja, jeg har fundet ud af hvordan og hvorledes det skal gøres :)

      Slet
  2. Ser veldig fint ut, så langt :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlet
  3. Ja, så langt så godt :)
    Den ene ærme er nu godt igang

    SvarSlet