onsdag den 29. august 2012

Hæklet Ugle

Uglen Ulfborg.

Min yndlings hæklede dyr der hjemme.
Det her er uglen Ulfborg, efter Grisen, hæklede jeg denne lille ugle. Den er jeg faktisk ret så glad for :)
Den pynter pænt på vores nye TV reol sammen med Grisen og Kaj&Andrea.
Den var faktisk meget nem at lave og jeg kunne da godt tænke mig at lave flere af dem :)
Den her er 9 cm og har brug garns str 2,5 mm , så den er ikke så stor, hvilket gør den mere sød <3
1. OMG : Hækl en magisk ring af 6 fm
2. OMG: Hækl 2 fm i hver m
3. OMG: Hækl 2 fm i hver 3. maske 
4. OMG: Hækl 2 fm i hver 4. maske
5.OMG: Hækl 2 fm i hver 5. maske
6. OMG: Hækl 2 fm i hver 6. maske
7. OMG: Hækl 2 fm i hver 7. maske
8. OMG: Hækl 2 fm i hver 8. maske
9. OMG: Hækl  2 fm i hver 9. maske
10. - 22. OMG : Hækl 1 fm i hver maske
Hæft arbejdet så der er et lille hul tilbage, fyld med vat og luk :)


Øjne:
1. OMG : Hækl en magisk ring af 6 fm
2. OMG: Hækl 2 fm i hver maske
luk af, sy øjnene fast :)
Næbben har jeg bare "broderet" :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar